تعبیر خواب استعاذه

معنی خواب استعاذه

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

هر کس در خواب ببیند که به طور مداوم، با گفتن «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» از شرّ شیطان به خداوند پناه میبرد، خداوند دانش و آگاهی سودمند به او خواهد بخشید، او را به راه راست و پایدار،هدایت می کند و از شرّ دشمنانش در امان نگه می دارد و با عطای مال حلال، او را ثروتمند خواهد نمود. اگر بینندهی خواب مریض و به ویژه، جنزده شده باشد، شفا خواهد یافت. ممکن است استعاذه، دالّ بر پرهیز نمودن از شراکت با شخصی خائن باشد و نیز، ممکن است بر پاکی و مسلمان شدن بعد از کفر، دلالت داشته باشد.

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت بلاگ اسکای

و یا لینک گول سایت

تعبیر خواب استعاذه , تعبیر خواب پناه گرفتن , تعبیر خواب پناه بردن , تعبیر خواب پناه خواستن , تعبیر خواب پناه جستن , تعبیر خواب اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم , خواب دیدن استعاذه , خواب دیدن پناه گرفتن , خواب دیدن پناه بردن , خواب دیدن پناه خواستن , خواب دیدن پناه جستن , خواب دیدن اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم , رویای استعاذه , رویای پناه گرفتن , رویای پناه بردن , رویای پناه خواستن , رویای پناه جستن , رویای اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم , تعبیر استعاذه , تعبیر پناه گرفتن , تعبیر پناه بردن , تعبیر پناه خواستن , تعبیر پناه جستن , تعبیر اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم , خواب استعاذه , خواب پناه گرفتن , خواب پناه بردن , خواب پناه خواستن , خواب پناه جستن , خواب اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم ,
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.