تعبیر خواب تابستان

معنی خواب تابستان

محمد ابن سیرین بصری گوید:

تابستان به خواب دیدن پادشاه سخت بود. اگر گرمای سخت بود، چنانکه مردم را از آن زیان بود، دلیل که مردم آن دیار از پادشاه خیر و صلاح رسد و تابستان را به وقت خود در خواب دیدن پربار، دلیل که عز و دولتش زیاده شود و کارش به مراد رسد و برای مردم عام، پادشاه را به خواب دیدن، از پادشاه قوت و نصرت است. اگر تابستان را نه به وقت خویش بیند، تاویلش به خلاف این است.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 تمام قدرتهای خارج از محدوده توانایی ما که می توانند حادثه آفرین و تعیین کننده باشند در خواب ها به صورت نشانه های طبیعی تظاهر می کنند از آن جمله هستند فصول سال. ابن سیرین نوشته تابستان پادشاهی است سخت و چون پادشاه نیز قدرتی است تعیین کننده با تعریف بالا مطابقت پیدا می کند. اگر گرمی هوا را در فصل تابستان ببینید نیکو است و اگر در زمستان احساس کنید که هوا گرم است خبر از بهبود کار می دهد و اگر در بهار تابستان را به خواب ببیند خواب شما خبر می دهد که مشکلی برای شما پیش می آید بخصوص اگر در خواب احساس گرمی زیاد بکنید و کلافه باشید. تابستان و گرمی هوا در غیر فصل بخصوص در بهار که طبیعت در نهایت تعادل است خشم مافوق و رییس هم می تواند باشد یا یک گرفتاری دادگاهی و سئوال و تحقیق قضائی.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

لیلا برایت می گوید:

دیدن تابستان در خواب، بیانگر ایجاد مشکلات و گرفتارى است.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت بلاگ اسکای

و یا لینک گول سایت

تعبیر خواب تابستان , تعبیر خواب صیف , تعبیر خواب تموز , خواب دیدن تابستان , خواب دیدن صیف , خواب دیدن تموز , رویای تابستان , رویای صیف , رویای تموز , تعبیر تابستان , تعبیر صیف , تعبیر تموز , خواب تابستان , خواب صیف , خواب تموز ,
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.