تعبیر خواب پای بند

معنی خواب پای بند

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

دیدن پای بند در خواب بر سه وجه است.

اول: ثبات در دین.

دوم: زن خواستن.

سوم: از سفر بازآمدن.

هر که در خواب بیند در پای او بند است، اگر در نیکی بود، نیکی در وی پایدار باشد. اگر در بدی باشد همچنین.

متن ازسایت تعبیر خواب جامع

دانیال نبی علیه السلام می فرماید:

اگر امیر بیند که بر پای خود بند آهنین داشت، دلیل که از ولایت خویش به سفر رود و در آن سفر بماند. اگر بیند در هر دو پایش بند نهاده بود، دلیل که ولایت یابد. اگر بیند چهار بند در پای داشت، دلیل است که چهار پسر یابد. اگر بیند بند از پای او برداشته اند، دلیل که از غم ها فرج یابد. اگر امیری بیند که پای او در بند و زنجیر بود، دلیل است که او را از ترسایان منفعت رسد. بعضی از معبران گویند: کار وی آسان شود اگر بیند بند او از سیمین است، دلیل است که زنی به نکاح خواهد یا به زنی عاشق گردد. اگر بیند بند او زرین است، دلیل که به سفر رود و یا بیمار شود. اگر بیند بند او آهنین بود، دلیل است که سفر دور کند.

متن ازسایت تعبیر خواب جامع

جابر مغربی می گوید:

بند در خواب، ثبات دین است، به قول پیغمبر (ص) که فرمودند: دوست دارم پای بند را در خواب، و غل را دوست ندارم، زیرا که پای بند بندگی بود در دین.

اگر بیماری بیند که بر پای او بند است، دلیل که از زحمت خلاصی یابد. اگر پادشاه بیند بر پای او بند است، دلیل که پادشاهی بر وی پایدار بود.

متن ازسایت تعبیر خواب جامع

محمد ابن سیرین بصری گوید:

اگر بند بر پای خود نهاده دید، دلیل که ترسان و هراسان شود. اگر دید در پای او دو بند نهاده است و او در مسجد است، دلیل که او در دین ثابت بود، یا در نماز یا در غزا یا درکاری که در آن صلاح دین است.

متن ازسایت تعبیر خواب جامع

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید:

اگر بیند در خواب که در پای خویش بند است و او را عزم سفر افتاد، دلیل که در آن سفر دیر بماند و در آنجا مقیم شود و هر چه که در پای بند قوی تر و محکم تر بیند، دلیل که اقامتش در آنجا بیشتر است. اگر بند فراخ بود بهتر باشد تا تنگ. اگر بیند بندش از مس است همین دلیل کند. اگر بندش از آهن بود، دلیل است بر آن چیزها که نخست یاد کرده شد. اگر بیند که بندش از رسن است، مقیم شدن از بهر دین بود. اگر بیند بند او چون چوب است، مقیم شدن از بهر فساد دین است.

متن ازسایت تعبیر خواب جامع

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت بلاگ اسکای

و یا لینک گول سایت

تعبیر خواب پای بند , تعبیر خواب خلخال , تعبیر خواب سباق , تعبیر خواب شکال , تعبیر خواب عقال , تعبیر خواب حارس , تعبیر خواب عائق , خواب دیدن پای بند , خواب دیدن خلخال , خواب دیدن سباق , خواب دیدن شکال , خواب دیدن عقال , خواب دیدن حارس , خواب دیدن عائق , رویای پای بند , رویای خلخال , رویای سباق , رویای شکال , رویای عقال , رویای حارس , رویای عائق , تعبیر پای بند , تعبیر خلخال , تعبیر سباق , تعبیر شکال , تعبیر عقال , تعبیر حارس , تعبیر عائق , خواب پای بند , خواب خلخال , خواب سباق , خواب شکال , خواب عقال , خواب حارس , خواب عائق ,
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.